@په نه په خنده دار@


ادامه/ پ نه پ/رفتم جلسه ثبت ساعت۱نام وایسادمیارو اومده میگه میخوای ثبت نام کنی؟پـَــ نَ پـَــ اومدم حالتواحوالتو سفیدرویتو سیه مویتو ببینم بروم!مرغو از فریزردر آوردم میگه می خوای غذادرست کنی ؟پـَـَـ نَ پـَـَــــ خانوادش اومدن از سردخونه میخوان ببرن خاکش کنن به یارو میگم حاجی, بزن تودنده من هول میدم روشن شه. میگه2بزنم پَـــ نَ پَــ فوتبال۳بزن داره رفتم مرغ فروشی به فروشنده میگم بال دارینمیگه بال مرغ؟پـَـَـ نَ پـَـَــــ بال هواپیما چندتاکوچه پایین ترسقوط کردیم میخوام درستش کنم پدربزرگم فوت کرده توقبرستونیم دوستم زنگ زده میگه کجایی؟میگم بهشت زهرا !میگه واسه چی؟ میگم واسه پدربزرگممیگه اِ ؟ فوت کرده ؟ میگم پـَـــ نَ پـَـــــ تمرینی اومدیم مانور !مامانم سفره پهن کرده بود,بهش گفتم میخوای شام بیاری؟گفت:پـَــــــــ نَ پَــــــــ میخوام گلای سفره رو اب بدمسر سفره عقد حاج آقا: آیابنده وکیلم ؟عروس: پـَـ نـَ متهمی !به معلممون میگم آقا اجازه هست بریم دستشویی ؟میگه واجبه ؟!پ ن پ مستحبه آهنگ اندی توماشین گذاشتم دوستم میگه اندیه ؟پَـــ نَ پَـــ داریوشه داره خودشو لوس میکنه بخندیم

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






†ɢα'§ : <-TagName->
پنج شنبه 19 بهمن 1398برچسب:په نه په ! جدید ! خنده دار !, 15:29 |- Ahmad.A -|

ϰ-†нêmê§